AAPL
גרף בזמן אמת וכל החדשות על AAPL בעברית.49 עדכונים
חדשות אחרונות על AAPL
Appleלפני 16 שע'
אפל (AAPL) מתאוששת לאחר ירידה של כ-12% מאז תחילת יוני ⬆️
מניית אפל (AAPL) נסחרת היום בעלייה, לאחר שצנחה כ-12% מראשית יוני.
הסיבה המרכזית היא שהמניה נמצאת במצב של "אובר-סולד" (oversold) ותומכת טכנית — סימנים שיכולים להעיד על תחילת התאוששות. רמות ההתנגדות הקודמות שנשברו ($275) מוסיפות תמריץ לרכישה מחדש.
השאלה היא אם התאוששות זו תימשך, או שתחזור התנודתיות.
אין באמור המלצה לפעולה.
📖 קשור למושג שלמדתם: מר שוק (Mr. Market)
#שוק
Appleלפני 19 שע'
אפל (AAPL) נופלת בעקבות העלאות המחירים הגדולות ביותר מזה למעלה משנה
המחירים של מקבוק ואייפד זינקו באופן נרחב.
המשקיעים מגיבים בחשש מכיוון שעליית המחירים עלולה לפגוע בביקוש למוצרים אלו. המשמעות היא שהלקוחות עשויים לדחות רכישות או לחפש אלטרנטיבות זולות יותר, מה שיכול להשפיע על שולי הרווח והכנסות החברה בטווח הקצר.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Yahoo Breakingלפני 19 שע'
אפל (AAPL) צונחת ב-6.6% — תקלה בשבב זעיר מפילה את המניה
אפל (AAPL) צנחה ב-6.6% בעקבות תקלה בשבב זעיר המיוצר על ידי ספק חיצוני.
השבב הזה, שאחראי על תקשורת אלחוטית במכשירים, לא עמד בתקנים האחרונים. זה משפיע על יכולת הייצור של חלק מהדגמים האחרונים.
הבעיה לא בגדול — היא בתקשורת הפנימית בין רכיבים. כל מכשיר שמגיע עם השבב הזה עלול להיתקל בבעיות תאימות או ביצועים.
אין באמון המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 23 שע'
אפל (AAPL) מעלה מחירים — ומוסיפה סיכון לנתח השוק שלה
המזערת: מחשבי מקBook אייר 13 אינץ' עולים מ-1,099 ל-1,299 דולר. מחשבי מקBook פרו 14 אינץ' עולים מ-1,699 ל-1,999 דולר.
הסיבה הרשמית היא מחסור בשבבי זיכרון, אבל הביקוש למקים ואייפדים כבר חלש. העלאת המחירים תפגע עוד יותר במכירות ותחשוף את אפל לתחרות קשה מול מיקרוסופט וסמסונג. חלקה של אפל בשוק הטאבלטים ירד ל-57% — סימן ברור שהלקוחות מחפשים חלופות.
המהלך הזה נועד להגן על שולי הרווח בטווח הקצר, אבל בטווח הבינוני זה עלול להקטין את נתח השוק שלה ולהעביר לקוחות למתחרים שיכולים לספוג את עלויות השבבים טוב יותר.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 1 ימים
אפל (AAPL) צונחת אחרי העלאת מחירים במחסור זיכרון
מניית אפל (AAPL) צנחה ב-6.1% בלילה.
העלאת המחירים לא הצליחה לפצות על ההשפעה של מחסור בזיכרון. לקוחות לא מוכנים לשלם יותר במחסור מתמשך, והדבר פוגע במכירות.
החברה ניסתה לעבור את המחסור באמצעות עלויות גבוהות יותר, אך השוק מגיב בצורה חדה. המשמעות היא שהסיכון לתחרות גבוה יותר ממה שחשבו.
אין באמור המלצה לפעולה.
📖 קשור למושג שלמדתם: מר שוק (Mr. Market)
#שוק
Motley Foolלפני 1 ימים
אפל (AAPL) משלמת לגוגל מיליארד דולר בשנה עבור בינה מלאכותית — וזה בדיוק מה שהיא צריכה
אפל משלמת לגוגל מיליארד דולר בשנה עבור שימוש ב-Gemini בתוך סירי.
העסקה הזו לא מראה על חולשה — היא הוכחה לכוח המשא ומתן של אפל. במקום לפתח מודל בינה מלאכותית משלה ולסכן את חווית המשתמש, היא קונה יכולות מובילות במחיר שמתאים לה.
גוגל מקבלת גישה לשוק של מיליארדי משתמשי אייפון, מה שמבטיח לה נתוני שימוש עצומים ורווחים עתידיים. אפל, מצידה, שומרת על חווית סירי חלקה ומתקדמת בלי להשקיע מיליארדי דולרים בפיתוח עצמי.
העסקה הזו היא ניצחון אסטרטגי לאפל — היא מקבלת את הטוב ביותר בלי לוותר על שליטה במוצר שלה.
אין באמור המלצה לפעולה.
#עסקאות
Appleלפני 1 ימים
מיקרון (MU) ממשיכה לרתום את דוח הרווחים שלה — בעוד מגה-טק צוללת
מיקרון (MU) שומרת על עליותיה לאחר שהכתה את הצפיות בדוח הרווחים שלה.
החברה נהנית מתנועה נגדית: בעוד מניות הטכנולוגיה הגדולות צוללות, מיקרון ממשיכה לנסוק. השוק מחפש כיוון היום, אבל המניה שלה נשארת יציבה יחסית.
הכתבה מציעה שההתקדמות של מיקרון עשויה להשפיע גם על אפל (AAPL), אם כי לא ברור עדיין איך זה יתבטא.
אין באמור המלצה לפעולה.
📖 קשור למושג שלמדתם: מכפיל רווח (P/E Ratio)
#רווחים
Appleלפני 1 ימים
אפל (AAPL) מאכזבת בשווקים למרות תוצאותיה החזקות
אפל (AAPL) לא הצליחה להוביל את מדדי הטכנולוגיה למעלה למרות תוצאותיה החזקות.
הסיבה היא שהשוק מגיב בעיקר לתחזיות עתידיות ולא להיסטוריה. המשקיעים מחפשים עדויות להאצה בביקושים ובתחזיות, ולא מסתפקים ברווחים שוברי שיאים. במקרה הזה, חוסר הוודאות לגבי הביצועים הקרובים של החברה השאיר את המשקיעים אדישים.
אין באמור המלצה לפעולה.
📖 קשור למושג שלמדתם: מר שוק (Mr. Market)
#רווחים
Appleלפני 1 ימים
אפל (AAPL) צוללת: העלאת מחירים מאותתת על עצירה?
מניית אפל (AAPL) צנחה ביום חמישי ב-5.2% לסגירת 277.89 דולר — הנפילה החדה ביותר מאז 4 באפריל 2025.
הסיבה המיידית: העלאות מחירים של 100 דולר ומעלה על MacBooks ו-iPads באתר החברה. זה לא רק מחיר — זה סימן שהציפייה להתאוששות החברה עלולה להתרסק.
הסיפור כאן הוא אמון הצרכן. כאשר מחירים עולים ללא ערך מוסף ברור, הלקוחות מגיבים מהר. זהו מבחן ראשון לדור החדש של מוצרי אפל — האם הם יספגו את העלייה או יפנו למתחרים.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 1 ימים
אפל (AAPL) — מחיר יעד חדש: 16% פוטנציאל עלייה 📈
מחיר יעד: 339 דולר — כלומר 16% פוטנציאל מעלייה ממחיר של 293 דולר.
הסיבה למספר הזה היא לא רק רצף של שמונה רבעונים בהם החברה הכתה את הצפיות, אלא ההאצה ברווחים. הכנסות מרץ זינקו ב-16.6% ל-111 מיליארד דולר — הרבעון החזק ביותר שלה בשנים האחרונות. ה-iPhone 17 עוד יזין את קו העליון, ומחיר היעד החדש משקף זאת.
הסיכון היחיד שצוין הוא סיום תקופת טים קוק והעלייה בעלויות הזיכרון. התרחיש הגרוע ביותר מדבר על מחיר של 291 דולר. אבל בינתיים, ההאצה ברווחים והמחיר היעד החדש הופכים אותה לאחת המעניינות במגה-קאפ.
אין באמור המלצה לפעולה.
📖 קשור למושג שלמדתם: מכפיל רווח (P/E Ratio)
#רווחים
Appleלפני 6 ימים
---
אפל (AAPL) תגדיל מחירים בעקבות זינוק במחירי זכרונות
חברת אפל הודיעה שתעלה מחירים בכל קו המוצרים שלה בשל עלויות מרקיעות שחקים לזיכרון ואחסון.
הסיבה העיקרית היא שלא ניתן עוד לספוג את הזינוק במחירים שמגיעים מספקי הרכיבים. המנכ"ל טים קוק הגדיר זאת כ"שיטפון של המאה" — מצב חריג שהחברה לא יכולה להתעלם ממנו. העלאות המחירים הן בלתי נמנעות, למרות הניסיון לצמצם את הנזק.
המשמעות לטווח הקצר ברורה: מחירי אייפון, מק, אייפד ועוד יתייקר. לטווח הארוך זה מצביע על בעיה עמוקה יותר — החברה מאבדת שליטה על שרשרת האספקה שלה. אם המצב לא יתייצב, הרווחיות עלולה להיפגע קשות. הסיכון העיקרי הוא פגיעה במכירות, במיוחד בשווקים רגישים למחיר.
אין באמור המלצה לפעולה.
📖 קשור למושג שלמדתם: מכפיל רווח (P/E Ratio)
#רווחים
Appleלפני 8 ימים
אפל (AAPL) התפטרותו של טים קוק מתפקיד מנכ"ל בספטמבר
תחת קוק, אפל הניבה תשואה של יותר מ-2,000% למניה.
זה לא סתם מספר — מדובר בצמיחה של 300% בהכנסות לאורך תקופתו. קוק נכנס לתפקיד ב-2011 אחרי סטיב ג'ובס, והוביל את החברה לתקופה של יציבות וצמיחה עקבית.
השוק ירגיש את היעדרו. קוק לא היה רק מחליף — הוא הפך את אפל לחברה בעלת שווי שוק שיא, עם דגש על שירותים, אקוסיסטם סגור ורווחיות גבוהה. ההשפעה שלו על תמחור המניה ועל אסטרטגיית העסקים ניכרת עד היום.
השאלה היא מה יקרה עכשיו. קוק הותיר אחריו מכונה שפועלת בצורה חלקה, אבל ההנהגה החדשה תצטרך להוכיח שהיא יכולה לשמור על המומנטום.
אין באמור המלצה לפעולה.
📖 קשור למושג שלמדתם: מכפיל רווח (P/E Ratio)
#רווחים
🔥 חדשות חמותלפני 8 ימים
BAC: מה קורה עכשיו?
Bank of America נמצאת במרכז תשומת הלב השבוע עם שלושה אירועים שונים שמגיעים ממקורות שונים. זה לא סתם רעש – יש כאן מגמות שמשקיעים צריכים לשים לב אליהן.
מהצד האנליטי, BofA עצמה מעריכה ש-AAPL תוכל להתמודד עם עלויות הזיכרון הגוברות, מה שיכול להשפיע על שותפות ארוכת טווח. במקביל, בית המשפט בארה"ב העניק ל-BAC ניצחון מוקדם במחלוקת הקולטרל הראשונה של Brands, מה שיכול לסמן הקלה משפטית משמעותית. ומצד שלישי, ישנן המלצות לרכישת המניה עצמה, עם ניתוחים שמצביעים על הזדמנויות.
מופיע ב-3 מקורות: Motley Fool, Apple, BofA
#חם
תוכן שעתילפני 8 ימים
---
אפל (AAPL) חושפת מהלך אסטרטגי עם אינטל — מניות אנרגיס (ENTG), מונוליתיק פאוור סיסטמס (MPWR) ופוטרוניקס (PLAB) מזנקות
אפל הודיעה על הסכם לתכנון וייצור שבבים עם אינטל בארה"ב — אישור שמגיע לאחר יותר משנה של המתנה.
התפוצצות המניות של החברות הללו נובעת מהעובדה שאפל, אחת הלקוחות הגדולים והחשובים בעולם השבבים, סוף סוף מאשרת שינוי אסטרטגי. אינטל לא רק מקבלת הזדמנות לייצר שבבים מתקדמים עבור אפל, אלא גם מוכיחה שהיא יכולה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של התכנון שלה.
המשמעות לטווח ארוך היא שינוי פוטנציאלי בשרשרת האספקה העולמית. אם אפל תרחיב את השימוש באינטל לייצור שבבים מתקדמים, זה יאיץ את התחרות מול יצרניות שבבים כמו TSMC וסמסונג. מניות החברות הנלוות — ספקיות חומרים (אנרגיס), יצרניות רכיבים חשמליים (מונוליתיק פאוור) ומפעלי ייצור שבבים (פוטרוניקס) — מרוויחות מהגידול בביקוש.
הסיכון העיקרי הוא ביצוע ההסכם. אינטל עדיין צריכה להוכיח שהיא יכולה לעמוד בקצבים ובאיכות הנדרשים. בנוסף, הסכם כזה עשוי לעורר תגובות רגולטוריות מצד רשויות הסחר העולמיות.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
תוכן שעתילפני 8 ימים
אפל (AAPL) מזנקת אחרי הודעה על ייצור שבבים בארה"ב ⬆️
אפל (AAPL) מזנקת ב-4% אחרי הודעת נשיא ארה"ב: החברה תעצב ותייצר שבבים באינטל בארה"ב. אינטל תקבל אישור רשמי לייצר עבור אפל.
השוק מגיב מייד: המניות של אלגרו (ALGM), למ-ריסרץ' (LRCX) ואפלד (AMAT) מזנקות בעקבות ההודעה. זה אישור מרכזי לשרשרת האספקה המקומית.
המשמעות היא אישור רשמי ראשון לייצור שבבים מתקדמים בארה"ב. אינטל מקבלת תמריץ גדול להמשיך להשקיע בטכנולוגיה מקומית. אפל מרחיבה את השליטה שלה על שרשרת האספקה שלה.
הכל תלוי ביישום: אם הייצור יתעכב או יתברר כלא כלכלי, ההשפעה תהיה פחותה.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
🔥 חדשות חמותלפני 9 ימים
AAPL תחת לחץ: מחירי אייפון עולים בגלל עלויות שבבים ו-AI
אפל מתכננת להעלות מחירים כתוצאה מהביקוש הגובר לשבבים מתקדמים עבור יכולות AI, מה שמאלץ אותה להעביר חלק מהעלויות לצרכנים.
החברה מודה שמדובר בצעד "בלתי נמנע" בשל הביקוש הגובר לרכיבים מתקדמים, בעוד טראמפ מאותת על שיתוף פעולה עם אינטל לייצור שבבים מקומיים בארה"ב.
מופיע ב-4 מקורות: BBC Business, Investing.com, MarketWatch Top, Apple
#חם
תוכן שעתילפני 9 ימים
אפל (AAPL) מזנקת ב-52% בשנה — מה זה אומר?
שווי השוק של אפל עלה ב-52% ב-12 החודשים האחרונים.
הסיבה העיקרית היא ביקוש חזק לאייפון, צמיחה שיא בשירותים כמו App Store ו-Apple Music, וחדשנות בתחום הבינה המלאכותית. החברה משקיעה ב-AI כדי לשמור על יתרון תחרותי ולהגדיל את הכנסות השירותים.
המשמעות לטווח ארוך היא שיפור ביציבות הפיננסית. השירותים צומחים מהר יותר מהמוצרים הפיזיים ויש להם מרווחים גבוהים יותר. בנוסף, AI עשוי להפוך למוקד צמיחה חדש, בדומה לחדשנות שהביאה האייפון לפני 15 שנה.
הסיכון העיקרי הוא תלות יתר באייפון, שעדיין מהווה חלק גדול מההכנסות. אם הביקוש ייחלש או שרגולטורים יגבילו את השירותים, זה יפגע בצמיחה. בנוסף, התחרות באייפון ובשירותים מתגברת.
התחזית תלויה בשילוב של חדשנות, שימור לקוחות ושמירה על מרווחי השירותים.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 10 ימים
אפל (AAPL) מתכננת מתקפת מוצרים חדשה ב-2027 ⬆️
אפל מתכננת השקה של מוצרים חדשים בסוף 2027, כולל אייפון מתקפל דור שני, אייפונים עם מצלמות מובנות באיירפודים המופעלים בינה מלאכותית, ואייפון מיוחד לרגל 20 שנה למוצר.
הסיבה לכך היא שהחברה מנסה לשמר את הצמיחה שלה בתחום מוצרי החומרה שלה. אייפון מתקפל דור שני עשוי לשפר את התחרות עם סמסונג, בעוד שהאיירפודים החדשים יכולים להגדיל את ההכנסות משירותים ומערכת האקוסיסטם של אפל. ההשקה ב-2027 עשויה להיות אסטרטגית כדי לחזק את המותג לקראת יום השנה ה-20 של האייפון.
ההצלחה תלויה בביצועים בפועל ובקבלת השוק למוצרים חדשים.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Bloomberg Techלפני 10 ימים
אפל (AAPL) מתכננת אוזניות איירפודס עם מצלמה לצד אייפון מתקפל משודרג ב-2027
אוזניות איירפודס עם מצלמה מתוכננות להשקה בסוף 2027 כחלק מקו מוצרים חדש של החברה.
הסיפור כאן הוא לא המוצרים עצמם אלא המהלך האסטרטגי של אפל להיכנס לשוק מכשירי ה-AI. מצלמה באוזניות היא צעד נוסף בהרחבת האקוסיסטם שלה מעבר למכשירים קיימים. הדבר מצביע על כוונה להפוך את האוזניות למרכז פעילות משתמשים חדש, בדומה לדרך בה אייפון הפך למרכז הפעילות היומיומית.
השקה זו תלויה בהצלחת השרשרת האספקה ובמהירות הפיתוח. אם תצליח, היא עשויה לפתוח נתיב הכנסות חדש לחברה ולהעמיק את הנאמנות של המשתמשים למוצרי אפל.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 11 ימים
אפל (AAPL) נחקרת באיטליה על שירותי ענן
רשות ההגבלים העסקיים באיטליה פתחה חקירה נגד אפל (AAPL), אפל דיסטריביושן אינטרנשיונל ואפל איטליה.
החשד הוא שהחברה מונעת תאימות בין מערכות ההפעלה iOS ו-iPadOS לבין שירותי ענן של צד שלישי. המשמעות היא שהמשתמשים לא יכולים לבחור באופן חופשי היכן לאחסן את הנתונים שלהם.
זה לא רק עניין טכני. אם הרשות תקבע שההגבלות פוגעות בתחרות, אפל עלולה להיאלץ לשנות את מדיניותה או לשלם קנסות. זה חלק ממגמה גלובלית נגד חברות טכנולוגיה שמונעות תחרות בתחום הענן.
החקירה עשויה להשפיע על שווי השוק של החברה אם תימצא אשמה.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 11 ימים
אפל (AAPL) שומרת על מגמת עלייה: מחיר יעד חדש ודירוג קנייה
מחיר יעד: 350 דולר — עלייה מ-335 דולר. הדירוג נשאר "קנייה". ההחלטה הגיעה אחרי אירוע WWDC26.
החשיבות היא לא המספר עצמו אלא האות שהחברה שולחת: אנליסטים עדיין רואים פוטנציאל גדול באפל למרות התחרות. העלאת המחיר היעד מגיעה אחרי אירוע המפתחים השנתי, שבו הוצגו טכנולוגיות חדשות שעשויות להניע צמיחה.
התחזית הזו מתבססת על ציפייה שהחברה תמשיך לשלוט בשוק מוצרי הטכנולוגיה. אפל עדיין נחשבת למובילה בתחום האקוסיסטם שלה — חומרה, תוכנה ושירותים. אם הטכנולוגיות החדשות יתקבלו היטב, זה יכול להיות עוד מנוף לצמיחה.
אין באמור המלצה לפעולה.
📖 קשור למושג שלמדתם: מחיר מול ערך (Price vs Value)
#אנליסטים
Appleלפני 14 ימים
אפל (AAPL) מפסיקה לדבר על מכסים — וזה לא טוב 😕
החברה הפסיקה להזכיר את הלחצים הגאופוליטיים על עלויות, שבעבר היו נושא מרכזי בשיחותיה.
במקומם, היא מציינת גורם חדש ומסוכן: רכיבי ראשיים לא כמותיים שמאיימים על רווחיה השיא.
השתיקה על המכסים יכולה להטעות — הסיכון הזה כלל לא נעלם, אלא הוחלף באיום פחות ברור אך עשוי להיות חמור יותר.
החברה לא מספקת פרטים על אותו גורם לא כמותי. זה מסוכן כי אי־ודאות כזו מקשה על הערכת השפעתו על רווחים עתידיים.
הסכנה היא שלא נדע מה בדיוק מאיים עד שיהיה מאוחר מדי.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
תוכן שעתילפני 16 ימים
---
טייוואן סמיקונדקטור (TSMC) (TPE:2330) מכה את הצפיות בהכנסות ב-30% ברבעון האחרון
הכנסות: 22 מיליארד דולר — זינוק של 30% שנה-על-שנה. הביקוש משני הלקוחות הגדולים — אנבידיה (NVDA) ואפל (AAPL) — ממשיך להתפוצץ.
ההשלכות הן לא רק כספיות. החברה מייצרת את רוב השבבים המתקדמים בעולם, וזינוק כזה מראה שהביקוש ל-AI ושבבים רחבי טווח לא מאט. זה גם מחזק את השליטה של TSMC בשוק — המתחרים לא מצליחים לעמוד בקצב.
הסיכון? שרשרת האספקה עדיין מתוחה. כל תקלה בייצור או בעיות גיאופוליטיות בטייוואן יכולות לעצור את הצמיחה. בנוסף, אם הביקוש ייפול פתאום — החברה תישאר עם עודפי ייצור יקרים.
התחזית לשנה הבאה: המשך צמיחה, אבל בקצב מתון יותר. הכל תלוי ביכולת להגדיל את קיבולת הייצור.
אין באמור המלצה לפעולה.
#רווחים
🔥 חדשות חמותלפני 17 ימים
Apple (AAPL) נמצאת במרכז סערת חדשות טכנולוגיות ואסטרטגיות השבוע – עם התפתחויות שיכולות לשנות את התפיסה שלה בעיני המשקיעים. 🚀
חברת הענק מדווחת על שיתופי פעולה חדשים בתחום הבינה המלאכותית, כולל שימוש ב-GPUs של Nvidia דרך Google Cloud במקום בתשתיות פרטיות. בנוסף, נרמז על השקה קרובה של אייפון מקופל שיכול להוות קטליזטור משמעותי למניה. בנק אוף אמריקה אף שלח מסר חיובי לאחר אירוע מפתח אחרון.
מופיע ב-3 מקורות: MarketWatch Top, Apple, AMD
אין באמור המלצה לפעולה.
#חם
🔥 חדשות חמותלפני 18 ימים
AAPL ממשיכה להיות במרכז תשומת הלב עם חדשות מגוונות היום 📱
החברה נמצאת תחת זרקורים בעקבות עדכוני iOS 27 שמרמזים על מכשיר מתקפל חדש, תגובה לדרישות וול סטריט בנושא AI, ודיווחים על ביצועים חזקים בשוק. בנוסף, חדשות גיאופוליטיות ורכישות אסטרטגיות כמו זו של Waymo מוסיפות לתשומת הלב.
מופיע ב-3 מקורות: Bloomberg Tech, Apple, Microsoft
#חם
Investing.comלפני 18 ימים
אפל (AAPL) משיקה Xcode 27 עם יכולות בינה מלאכותית
גרסה 27 של Xcode נחשפה — עם אינטגרציה של בינה מלאכותית וכלים חדשים למפתחים.
החידוש הכי חשוב הוא הכניסה של יכולות AI ישירות לסביבת הפיתוח של אפל. זה לא רק עוד כלי — זה שינוי בתפיסה: המפתחים יוכלו להשתמש בבינה מלאכותית לבדיקות קוד, השלמות אוטומטיות ואפילו אופטימיזציה של ביצועים.
המשמעות היא שהפלטפורמה של אפל הופכת ליותר אטרקטיבית למפתחים, במיוחד בתחום האפליקציות המתקדמות. אם המפתחים יאמצו את הכלים, זה יכול להאיץ חדשנות באקוסיסטם שלה — ולהגדיל את התחרות מול אנדרואיד.
השקה מלאה צפויה בסוף השנה.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Investing.comלפני 18 ימים
אפל (AAPL) שומרת על דירוג "עולה על השוק" במחיר יעד של 400 דולר
מחיר יעד: 400 דולר — לפי אנליסטים מוודבוש. הדירוג נשאר "עולה על השוק" ללא שינוי.
החשיבות היא בהמשכיות. זה לא שינוי גדול, אבל זה מסר: למרות החששות מהאטה בצמיחה, הבנק ממשיך להאמין באפל כמניה חזקה לטווח ארוך. המחיר היעד גבוה ב-15% מהמחיר הנוכחי — משמעותי כשהוא מגיע מבנק בעל מוניטין.
התחזית נשארה יציבה ולא שונתה. זה לא חדשות דרמטיות, אבל זה כן מחזק את הביטחון של המשקיעים במותג. שווה לשים לב כשמגיעים עדכוני דירוג — לפעמים הם מדברים יותר ממה שנראה.
אין באמור המלצה לפעולה.
#אנליסטים
תוכן שעתילפני 18 ימים
אפל (AAPL) מציגה היום שדרוג לסירי בכנס המפתחים — האם זה יציל את החברה?
הכנס היומי של אפל יפתח היום עם עדכון ארוך-הטווח לסירי וכלים לניצול כוח המחשוב של 2.5 מיליארד המכשירים שלה.
הסיבה לכך היא שהחברה מפגרת אחרי מיקרוסופט ואלפאבית (גוגל) בתחום בינה מלאכותית "אקטיבית" — תוכנות שמבצעות משימות מורכבות באופן עצמאי. אפל מנסה לסגור פער באמצעות שדרוגים טכנולוגיים, אך השאלה היא עד כמה היא תהיה נחרצת.
אם העדכון יהיה מרשים, זה יכול להוביל לעליית מחיר המניה. אם יתברר כחסר תוכן, החברה עלולה לאבד עוד קהל למשתמשים מתקדמים.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
🔥 חדשות חמותלפני 19 ימים
AAPL תחת זרקורים: דרישה רגולטורית ומשקיעים מחפשים מהפכת AI
רגולטורים בבריטניה מאיימים על אפל וגוגל לאסור תמונות עירום בטלפונים של ילדים, מה שיכול להשפיע על מדיניות הפלטפורמות שלהם. במקביל, משקיעים מחפשים מאפל מהפכת AI שתניע את המניה לשלב הבא, למרות שוק ה-PC והמובייל בירידה.
מופיע ב-3 מקורות: BBC Business, Bloomberg Markets, Bloomberg Tech
#חם
תוכן שעתילפני 19 ימים
אפל (AAPL) סוף סוף נרתמת ל-AI — בעקבות פגישה פנימית חשאית
אפל קיימה פגישה סודית שהכריעה: החברה תתמקד בבינה מלאכותית בוועידת המפתחים השנתית שלה ב-2026.
ההחלטה הזו מגיעה אחרי שנים של התעלמות יחסית מה-AI, כשהתחרות — במיוחד גוגל ומיקרוסופט — כבר מזמן הובילה בתחום. עכשיו, כשהטכנולוגיה הפכה לקריטית למוצרי החברה (אייפון, מק, שירותי ענן), אפל לא יכולה להרשות לעצמה לפגר.
הוועידה ב-2026 צפויה להציג שילוב AI בכל מוצריה, החל מעוזרות קול חכמות ועד כלי יצירה מתקדמים. ההשקה תהיה מבחן מרכזי ליכולתה של אפל להחזיר את ההובלה הטכנולוגית.
אם ההצגה תעמוד בציפיות, זה יכול להניע צמיחה בשווי השוק שלה.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 22 ימים
TSMC (TSM) לא תוכל לעמוד בביקוש לצ'יפי AI בעתיד הנראה לעין 📈
מנכ"ל TSMC, C.C. ויי, אמר באספת בעלי המניות השנתית: "יחלוף זמן רב עד שנוכל לעמוד בביקוש של הלקוחות". המניה עלתה לאחר הצהרה זו.
המשמעות היא שהביקוש לצ'יפי AI עולה על היכולת של TSMC להגדיל ייצור, גם עם הרחבת קיבולת. זה לא תקלה זמנית — זו מגמה שתימשך שנים.
ההשלכה היא ש-TSMC תוכל להמשיך לגבות מחירים גבוהים יותר ולהגדיל רווחים, כל עוד הביקוש לא יירגע. החסרון: לקוחות כמו אפל (AAPL) ייאלצו להסתפק בחלוקות מוגבלות או להמתין.
הדבר תלוי בהאצה של בניית מפעלים חדשים ובהצלחת טכנולוגיות חדשות כמו שבבי 2 ננומטר.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 22 ימים
NVIDIA (NVDA) וסירי של אפל (AAPL) בדרך לברית גדולה אחרי Nemotron 3 Ultra
NVIDIA חשפה את Nemotron 3 Ultra — דגם AI חדש שיכול להפוך לשותף המרכזי של אפל לשדרוג Siri.
הסיפור הוא שזה לא סתם עוד דגם. Nemotron 3 Ultra מיועד לשרת מרכזי, בדיוק מה שצריך לסירי כדי לעבוד בצורה חלקה ומהירה יותר. אפל כבר מחפשת אלטרנטיבה ל-TPU שלה של גוגל, והיכולת של NVIDIA לספק חומרה ותוכנה יחד הופכת אותה למועמדת המובילה.
אם אפל תבחר ב-NVIDIA, זה יהיה ניצחון גדול לחברה — לא רק כסף, אלא גם שליטה על אחת מענקיות הטכנולוגיה. השוק כבר מגיב: המניות של NVIDIA עלו אחרי ההכרזה.
אין באמון המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 22 ימים
אפל (AAPL) ואנבידיה (NVDA) בעסקה גדולה ⬆️
עסקה חדשה עם גוגל קלאוד עלולה להביא לשימוש בשבבים של אנבידיה בסירי הבא.
השימוש בשבבים של אנבידיה יכול לשפר את ביצועי סירי ולהפוך אותה לתמיכה טובה יותר.
העסקה יכולה להיות משמעותית לטווח ארוך, שכן היא יכולה ליצור שיתוף פעולה חזק יותר בין אפל לאנבידיה, ולהביא לפיתוחים נוספים בתחום ה-AI.
הסיכון הוא שאם העסקה לא תצליח, זה יכול לפגוע במוניטין של שתי החברות.
אין באמור המלצה לפעולה.
#עסקאות
Yahoo Topלפני 23 ימים
אפל (AAPL) החנות האפליקציות שלה הניבה מכירות של 1.4 טריליון דולר בשנתיים האחרונות
הכנסות מחנות האפליקציות של אפל בשנת 2023: 1.4 טריליון דולר.
זה לא רק מספר גדול — זו עדות לכוחה של החברה לשלוט בכלכלת האפליקציות הגלובלית. כל דולר שנצרך דרך החנות עובר דרך המערכת שלה, מה שמבטיח לה עמלות ותזרים מזומנים יציבים ללא תלות במכירות המכשירים.
העובדה ש-1.4 טריליון דולר עברו דרך החנות מראה שהמשתמשים והמפתחים ממשיכים להסתמך עליה למרות ביקורות על עמלות גבוהות. זה גם מספק לאפל נתח משמעותי מהכנסותיה שלא קשורות למכירת אייפונים.
התנאי היחיד להמשך הצמיחה הוא שלא יופעלו חוקים חדשים שיגבילו את מודל העמלות שלה.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 23 ימים
NVIDIA (NVDA) מכה שוב: מחוללת מהפכה במחשב האישי שלא השתנה 40 שנה 🚀
NVIDIA הודיעה שתשנה את המחשב האישי דרך תכנון מחדש מלא, תוך התבססות על AI — מהלך שמאיים על אינטל (INTC), AMD (AMD), ARM (ARM), קוואלקום (QCOM) ואפל (AAPL).
הסיבה שאף אחד לא יכול להתעלם מזה: המחשב האישי לא השתנה מהותית מאז שנות ה-80. NVIDIA דוחפת לתכנון חדש שמבוסס כולו על יכולות AI מקומיות, מה שיכול לשנות את כללי המשחק בתעשיית השבבים.
ההימור שלה הוא שכל יצרני המחשבים ייאלצו להסתגל או להישאר מאחור. ההכרזה ב-Computex לא נועדה רק להציג טכנולוגיה — היא מסר ברור לתעשייה: מי שלא יתאים עצמו ל-NVIDIA, יפסיד.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 23 ימים
---
אפל (AAPL) בין 4 החברות היחידות ששוויין עולה 3 טריליון דולר
שתי חברות מתוך ארבע היחידות ששוויין עולה 3 טריליון דולר הן אלו שכדאי להעמיס עליהן כעת.
הסיבה היא לא הגודל — אלא היכולת להוכיח שהן חברות טכנולוגיה יסודיות. זה אומר שהן שולטות בתחומן, עם מודלים עסקיים עמוקים ומוגנים, ולא סתם גדולות כי השוק קנה אותן. אפל היא אחת משתיים כי היא ממשיכה לייצר מזומנים אדירים מהאייפון, השירותים והאקוסיסטם שלה — גם כשהכלכלה מאטה.
המשמעות לטווח ארוך: חברות כאלה שורדות משברים, כי הן לא תלויות במגמה אחת. הן יכולות להשקיע במחקר ופיתוח, לרכוש טכנולוגיות חדשות ולהחזיר כסף לבעלי מניות. הסיכון הוא שהצמיחה כבר לא תהיה דו ספרתית כמו פעם — אבל הן עדיין יציבות יותר מרוב.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Appleלפני 24 ימים
Evercore ISI מעלה יעד מחיר לאפל (AAPL) על רקע צמיחת AI ושירותים
יעד מחיר חדש: 365 דולר לעומת 330 דולר. הדירוג נשאר Outperform.
המשמעות היא שגם אנליסטים שמרניים מעדכנים את התחזית למעלה. זה לא שינוי חד-פעמי — מדובר בראייה ארוכת טווח לצמיחה בשירותים וב-AI.
אפל נמצאת ברשימת המניות המועדפות ביותר בקרב קרנות גידור. המשקל שלה בתיקים גדל — סימן שהשוק מאמין ביכולתה לחדש ולצמוח.
התנאי להמשך העדכון חיובי: ביצועים עקביים בתחום השירותים והאימוץ של טכנולוגיות AI בצריכה הרחבה. אם זה יתממש, היעד הנוכחי ייראה שמרני עוד יותר.
אין באמור המלצה לפעולה.
#אנליסטים
Bloomberg Marketsלפני 24 ימים
Hong Kong’s Exchange Fund ($550B) שוקל הקצאה למדד S&P 500
קרן ההחליפין של הונג קונג, המנהלת נכסים של 550 מיליארד דולר, מחפשת מנהלי השקעות שיעקבו אחר מדד S&P 500.
הצעד הזה מעיד על שינוי אסטרטגי: עד עכשיו הקרן התמקדה בעיקר בסין ובנכסים מקומיים, אך כעת היא פותחת את השער לשווקים גלובליים. ההקצאה למדד האמריקאי תגדיל את חשיפתה לכלכלת ארה"ב, שתופסת כ-60% מהתל"ג העולמי.
המשמעות היא שקרן בגודל כזה תהפוך לקונה משמעותית של מניות אמריקאיות, כולל ענקיות כמו אפל (AAPL) ומיקרוסופט (MSFT). ההחלטה תלויה באישור סופי, אך היא מסמנת מגמה של הסטת כספים ממזרח למערב.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Nvidiaלפני 24 ימים
---
נבידיה (NVDA) שווה 5 טריליון דולר — ועדיין לא מיוצגת כמו ענקיות הטכנולוגיה
שווי שוק: 5 טריליון דולר. אבל יחס הערכת השווי שלה (P/E) נמוך ב-30% ממיקרוסופט (MSFT) ואפל (AAPL).
הסיבה היא שהשוק לא מצליח לתמחר נכון את הגידול העתידי בהכנסות מתחום ה-AI. מניית NVDA נסחרת כאילו היא חברת צמיחה סטנדרטית — למרות שהיא מובילה את מהפכת הבינה המלאכותית.
הסיכון הגדול הוא שהערכת יתר תתפוצץ אם הביקוש ל-AI יואט. אבל נכון לעכשיו, הביקוש רק גובר. התרחיש הגרוע ביותר הוא שהחברה תצטרך להוכיח שהיא יכולה לייצר רווחים עקביים ממעבר ל-AI — לא רק מכירות שבבים.
אין באמור המלצה לפעולה.
#שוק
Investing.comלפני 25 ימים
Citizens Financial Group (CFG) מאשרת דירוג ממושך לרוקו (ROKU) — צמיחה במונטיזציה וקנה מידה בסטרימינג
Citizens Financial Group (CFG) שוב אישרה את דירוגה החיובי לרוקו (ROKU), תוך התמקדות בצמיחה במונטיזציה ובקנה המידה של הפלטפורמה.
הכסף פה הוא במודל העסקי: רוקו לא מייצרת תוכן, היא גובה עמלות מפרסמים ומשירותי מנוי דרך הפלטפורמה שלה. הגדלת קנה המידה של המשתמשים והגברת המונטיזציה הם המנועים היחידים לצמיחה בטווח הארוך — בלי זה, החברה תישאר תלויה במתחרות כמו אמזון (AMZN) ואפל (AAPL).
הסיכון המרכזי הוא תחרות עזה: אם רשתות כמו נטפליקס (NFLX) או וולט דיסני (DIS) יגבירו את המכירות הישירות לצרכן, הן יקטינו את התלות בפלטפורמות צד שלישי כמו רוקו. מצד שני, אם רוקו תצליח להעלות את המחירים לפרסומות מבלי לאבד משתמשים, היא תוכל להגדיל את הרווחיות באופן משמעותי.
אין באמור המלצה לפעולה.
Appleלפני 25 ימים
Melius מעלה יעד מחיר לאפל (AAPL) לפני אירוע המפתחים
יעד המחיר החדש של Melius לאפל: 385 דולר לעומת 355 דולר. ההערכה מבוססת על סיכוי שהחברה תציג "AI סינגר" משמעותי באירוע המפתחים הקרוב.
הסיבה לכך היא לא המספרים עצמם, אלא האמונה שיכולות הבינה המלאכותית של אפל עומדות להשתדרג באופן דרמטי. המשמעות היא שהחברה עשויה להדביק פער בתחום ה-AI מול מתחרותיה כמו מיקרוסופט (MSFT) וגוגל (GOOGL).
העלאת היעד מגיעה על רקע נתונים מ-Q1 2026 המציבים את אפל כאחת מ-12 המניות הנרכשות ביותר על ידי קרנות גידור. כלומר, השוק כבר מכיר בפוטנציאל — עכשיו זה תלוי באפל להוכיח אותו.
אין באמור המלצה לפעולה.
Benzinga Breakingלפני 25 ימים
אנבידיה (NVDA) חושפת שבב AI למחשבים אישיים, מאירה על 3 חברות נוספות שירוויחו ומדגישה סיכון מבני עבור אינטל - אפל (AAPL) ⬆️
החשיפה של אנבידיה מדגישה את התמורה בשוק המחשבים, שבה שבבי AI הופכים להיות חלק מרכזי.
3 חברות נוספות עשויות לרוויח מהתמורה הזו, כיוון שהביקוש לשבבי AI גדל.
הסיכון המבני עבור אינטל הוא שאנבידיה עלולה לתפוס חלק גדול יותר מהשוק, ואילו אפל עלולה להיות מושפעת עקב התלות שלה באינטל.
אין באמור המלצה לפעולה.
Appleלפני 26 ימים
Dell Technologies (DELL) מתעמתת עם אפל (AAPL) על מחשבי הלפטופ המתקדמים
המניה של Dell עלתה לאחר השקת XPS 13, מחשב נייד חדש שמתחרה ישירות ב-MacBook Neo של אפל.
המשמעות היא ש-Dell מנסה לתפוס נתח משמעותי בשוק המחשבים ה"פרימיום" שבו אפל שולטת שנים. ה-XPS 13 הוא לא עוד מחשב — זו השקה שמגיעה עם מסר ברור: אנחנו יכולים להציע ביצועים דומים במחיר תחרותי, עם גמישות תפעולית גבוהה יותר.
הסיכון הגדול הוא שתגובת אפל תהיה מהירה. החברה לא תוותר בקלות על השוק הזה, במיוחד כשמדובר במוצר שמגדיר מחדש את הסטנדרט. אם Dell לא תצליח לייצר מספיק יחידות או לשמור על יציבות מחירים, המשקיעים עלולים לאבד אמון.
ההשלכה לטווח הארוך תלויה ביכולת שלה לשמור על חדשנות ועלויות. אם תצליח, היא תוכל למשוך לקוחות עסקיים וצרכניים כאחד — אבל התחרות עם אפל היא קשה ומלאת הפתעות.
אין באמון המלצה לפעולה.
Yahoo Topלפני 26 ימים
---
BofA שומרת על דירוג "Underperform" ל-UiPath (PATH)
בנק אוף אמריקה (BofA) שמר על דירוג "Underperform" ל-UiPath, ללא שינוי.
הסיבה המרכזית היא שהאנליסטים בבנק רואים את הסיכון הגדול ביותר בצמיחה האיטית של החברה. למרות שהעסק מבוסס על אוטומציה תהליכית (RPA), התחרות גוברת והולכת — בעיקר מצד ענקיות כמו מיקרוסופט (MSFT) ואפל (AAPL) שמשלבות יכולות דומות במוצרים קיימים. בנוסף, השוק מתאפיין כבר בציפיות גבוהות מאוד, מה שמקשה עלUiPath להפתיע לטובה.
הסיכון לטווח ארוך הוא שהחברה תאבד נתח שוק לטובת מתחרים עם משאבים גדולים יותר. אם UiPath לא תצליח להדגים צמיחה משמעותית בשנה הקרובה, הדירוג הזה עלול להוביל לירידה נוספת במחיר המניה.
אין באמור המלצה לפעולה.
Appleלפני 26 ימים
Dell (DELL) משיקה XPS 13 ב-699 דולר מול MacBook Neo של אפל (AAPL)
Dell השיקה את XPS 13 במחיר 699 דולר, 100 דולר זול יותר מהמקבילה של אפל. סטודנטים מעל גיל 16 מקבלים הנחה נוספת ל-599 דולר.
המהלך הוא ניסיון ישיר לתפוס נתח שוק מה-MacBook Neo של אפל. המחיר הנמוך יחסית לאסוס או HP הופך אותו לאופציה אטרקטיבית ללקוחות פרטיים וסטודנטים.
ההנחה לסטודנטים היא טריגר ברור למכירות קמפוס — קבוצה שרגילה לרכוש במחירים מופחתים. אם המכירות יגיעו לרמות גבוהות, זה ילחץ על אפל להוריד מחירים או לשפר תכונות.
אין באמור המלצה לפעולה.
Motley Foolלפני 27 ימים
VYM: פייסט-אפל (VYM) - ETF של וונגרד - יכול להעביר טכנולוגיה ל-10 שנים ⬆️
העובדה הכי חשובה: ETF זה נועד להחזיק במניות חברות שוק הנסחרות (blue chips) ומסוגלות לשלם דיבידנדים חזקים.
זה חשוב כיוון ש-ETF זה נועד לספק השקעה קבועה עם תשואה גבוהה. ה-ETF כולל מאות מניות, כולל חברות כמו פייסבוק (FB), אפל (AAPL) ומקסיס (MAXS). העלות הנמוכה של ה-ETF (0.06%) עוזרת להשקיע באופן יעיל.
ה-ETF נועד להיות מחזיקה ארוכת טווח, ולא להיות נכס קצר-טווח. ה-ETF כבר נפתח 15 שנים והשקיעים בו צפויים לקבל תשואה של 10% בשנה.
אין באמור המלצה לפעולה.
Motley Foolלפני 27 ימים
---
ברקשייר האת'וויי (BRK.A) — 45.7% מהפורטפוליו מרוכז בשלושה מניות שצפויות לשלם לה 1.6 מיליארד דולר דיבידנדים השנה
45.7% מהפורטפוליו של ברקשייר מורכב משלושה מניות בלבד — אפל (AAPL), בנק אוף אמריקה (BAC) וקוקה-קולה (KO).
הדיבידנדים מהשליש הזה צפויים להכניס לברקשייר 1.6 מיליארד דולר השנה. ברקשייר משתמשת בדיבידנדים האלה כדי לממן השקעות נוספות — מה שמגביר את התשואה שלה בטווח הארוך.
הסיכון: תלות מוגזמת בשלושה מניות. אם אחת מהן תפגע (למשל, בעיות רגולטוריות באפל או ירידה בצריכת קוקה-קולה), זה יפגע בזרם הדיבידנדים.
המשמעות לטווח ארוך: אסטרטגיית ברקשייר מבוססת על הכנסות יציבות ממניות מעולות. אבל הריכוז הזה הופך אותה לפגיעה יותר מאשר פיזור רחב.
אין באמור המלצה לפעולה.
Appleלפני 27 ימים
---
SCHX (Schwab U.S. Large-Cap ETF) מסתיר ריכוזיות מסוכנת של 48%
750 המניות ב-SCHX (NYSEARCA:SCHX) מייצגות למעשה רק 52% מהתיק. מה שקורה בפועל: 48% מהנכסים מרוכזים ב-50 המניות הגדולות ביותר — כולל ענקיות כמו אפל (AAPL), מיקרוסופט (MSFT) ואלפאבית (GOOGL).
הסיבה לבעיה: מדד ה-S&P 500, ש-SCHX עוקב אחריו באופן פסיבי, הוא מדד שווי שוק-משוקלל. כשחמש המניות הגדולות שולטות ב-28% ממנו, כל תיק פסיבי שמחקה אותו יספוג את אותה ריכוזיות. המשמעות לטווח ארוך: אם אחד ממניות הענק ייפול (רגולטורי, תחרותי, טכנולוגי), הדיווידנדים ייפגעו.
התשואה השוטפת של 0.73% לרבעון נשמעת נאה, אבל היא מגיעה עם חשיפה גבוהה לסיכון לא מפוזר.
אין באמור המלצה לפעולה.
Investing.comלפני 29 ימים
Flex Ltd (FLEX) שובר שיא כל הזמנים: 147.54 דולר
המניה הגיעה לשיא של 147.54 דולר ביום המסחר הראשון שלה לאחר שיא קודם.
זה לא רק מספר — זה סימן שהשוק מאמין בחברה למרות התנודתיות שלה. פייסבוק (META) למשל קפצה מ-150 ל-500 תוך שנתיים אחרי שחרור מטא-ורס, וזה בדיוק מה שמשקיעים מחפשים: חברות שיכולות לקפוץ משמעותית כשהכוכבים מסתדרים.
הסיכון כאן הוא החשיפה הגבוהה למחזוריות של לקוחות גדולים כמו אפל (AAPL) ומיקרוסופט (MSFT). אם אחת תאט, ההשפעה תהיה מיידית. מצד שני, החברה נמצאת בעמדה חזקה כשספקית מרכזית לאספקת שרשרת הגלובליות של טכנולוגיה.
תנאי: המשך הביקוש למוצרי אלקטרוניקה מתקדמים, במיוחד בתחום ה-AI והרכב החשמלי. ללא זה, השיא הזה יכול להיות נקודת מפנה כלפי מטה.
אין באמור המלצה לפעולה.
לכל החדשות 📰